آرشیو چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۴۲
شهرستان ها
۱۱

در ایام دهه فجر امسال 446 پروژه عمرانی و تولیدی در اردبیل به بهره برداری می رسد

استاندار اردبیل گفت: براساس تعهد دستگاه های اجرایی در ایام دهه فجر سال جاری تعداد 446 پروژه عمرانی و تولیدی در سطح استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

علی نیکزاد در جلسه کمیته جذب اعتبارات عمرانی استان با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد پروژه که با اعتباری معادل 2400 میلیارد ریال در دست اجرا می باشد. 126 طرح مربوط به پروژه های تولیدی و صنعتی و بقیه مربوط به بخش عمرانی است.

وی افزود: توسط شهرداری های استان نیز تعداد 87 پروژه درحال تکمیل است که در بهمن ماه به بهره برداری می رسند.

وی گفت: 2 میلیارد ریال به بیمارستان 120 تختخوابی خلخال اختصاص داده شده است تا این پروژه در کمتری زمان ممکن به طور کامل تکمیل شود.

وی گفت: در شش ماه اول سال جاری 20 هکتار زمین در شهرک های صنعتی استان واگذار شده است که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش نشان می دهد.

وی افزود: امسال حدود 59 پروژه در فصل شهرک سازی درحال انجام است که اعتباری معادل 60 میلیارد ریال برای آن درنظر گرفته شده است.

وی گفت: براساس ارزیابی های به عمل آمده شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با کسب 96.4 امتیاز در بین 30 شرکت استان های کشور و با درنظر گرفتن شاخص هائی چون واگذاری زمین و ایجاد و تکمیل تاسیسات و زیرساخت ها رتبه دوم کشوری را به دست آورده است.