آرشیو چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۴۲
حوادث
۱۵

پس از چهار جلسه غیرعلنی سرپرست جدید شهرداری اهواز معرفی شد

شورای شهر اهواز برای چهارمین بار متوالی در جلسه علنی خود سرپرست جدید شهرداری را معرفی کرد.

در این جلسه حمید حسن زاده رئیس شورای شهر اهواز با بیان این که استانداری خوزستان و فرمانداری اهواز هیچگونه مدرک کتبی جهت رد صلاحیت گزینه پیشنهادی قبلی را به شورای شهر ارائه نداده است، گفت :این کار استانداری و فرمانداری را دشمنی با شورای شهر به ویژه شخص خود تلقی کرد.

وی با دامن زدن به مسائل قومی و بیان این که تاکنون سه نفر به عنوان سرپرست شهرداری اهواز به این ارگان ها معرفی شده اند، گفت: 200 هزار بختیاری در شهر اهواز در حال زندگی کردن هستند ولی دلیل این که چرا مسئولان استانی نمی خواهند یکی از این افراد پست شهرداری را از آن خود کند، مشخص نشده است.

یکی از اعضا در پاسخ به این گفته رئیس شورای شهر اهواز با بیان این که دامن زدن به مسائل قومی درست نیست گفت: یکی از ایرادهای وارده به شورای شهر قبلی اهواز توجه به مسائل قومیتی بود و دامن زدن به این موضوع در این شورا اصلادرست نیست.

رئیس شورای شهر اهواز با بیان این که استانداری و فرمانداری می خواهند وقت را از شورای شهر اهواز بگیرند افزود: در طول مدت عزل و نصب در شهرداری اهواز، فرمانداری مانع اجرای قانون در شورای شهر بوده و استانداری نیز از آن حمایت کرده است.

گفتنی است در پایان جلسه دو گزینه به نام های «محمودرضا شیرازی» و «محمدحسین یوسفی» برای تصدی پست سرپرستی شهرداری اهواز از سوی رئیس شورای شهر پیشنهاد شد که با رای گیری در مرحله اول هر دو با کسب 5 رای مساوی و در مرحله دوم محمد حسین یوسفی با کسب یک رای بیشتر به عنوان سرپرست جدید شهرداری اهواز معرفی شد.