آرشیو چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۴۲
حوادث
۱۵

محدودیت ترافیکی آخر هفته در محورهای اصلی

پلیس راه در اطلاعیه ا ی با توجه به تعطیلات آخر هفته، محدودیت های رفت و آمد در بعضی محورهای اصلی کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این محدودیت ها که به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و نیز تسهیل امر عبور و مرور وضع گردیده در محورهای هراز، دماوند، کرج- چالوس، قزوین- رشت و ساوه- همدان اعمال می شوند.

براساس اطلاعیه پلیس راه نیروی انتظامی تردد موتورسیکلت ها تا روز شنبه

86.8.19 ازمحورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، قزوین- رشت، ساوه- همدان، تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محورهای هراز و دماوند از ساعت 13 روز پنجشنبه تا ساعت 22 روز جمعه تردد کلیه کامیون ها و تریلرها به استثنای کامیون ها و تریلرهای حاوی مواد سوختی و مواد فاسدشدنی ممنوع است. در محور قزوین- رشت نیز تردد این دسته از وسایط نقلیه باری ازساعت 12 تا 22 جمعه 18 آبان ماه ممنوع می باشد. این محدودیت در محور ساوه- همدان برای وسایط نقلیه مذکور از ساعت 7 تا 22 روز جمعه از ساوه تا دوراهی قزوین- همدان برقرار است.

تردد کامیون ها در محور کرج- چالوس همچون قبل ممنوع می باشد و برای سایر وسایط نقلیه تردد از کرج به سمت چالوس در محور کندوان از ساعت 14 الی 22 جمعه ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 22 جمعه تردد کلیه وسایط نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می باشد.

پلیس راه ناجا در اطلاعیه خود از رانندگان وسایط نقلیه خواست حرکت خود را به نحوی برنامه ریزی کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از این جاده ها عبور نمایند، در غیر اینصورت از حرکت آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد.