آرشیو چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۶، شماره ۱۵۳۳
حقوق
۵

اخبار

لغو مجوز «مدرسه»

مجوز فصلنامه تخصصی «مدرسه» به دلیل چاپ مطالب الحادی و ضداعتقادی از سوی هیات نظارت بر مطبوعات لغو شد. یک مقام آگاه با بیان این خبر عنوان کرد: فصلنامه مدرسه به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی حسین حسن زاده خسروشاهی به علت چاپ مطالب الحادی و همچنین تبلیغ علیه نظام اسلامی در شماره 6 تیرماه 86 این نشریه، لغو مجوز شد. این مقام آگاه به فارس گفت: فصلنامه مدرسه بیشتر گرایشات فلسفی و تئوری داشت.

بازداشت یک عضو شورای مرکزی تحکیم

یک عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت (طیف علامه) روز یکشنبه بازداشت شد. مادر علی عزیزی با تایید خبر دستگیری فرزندش در روز یکشنبه به ایسنا گفت: ساعت 30/14 روز یکشنبه افرادی به منزل مراجعه و فرزندم را دستگیر کردند. وی با بیان اینکه عنوان اتهامی فرزندش به وی گفته نشده است، افزود مراجعه کنندگان به ظاهر مجوزی داشتند که وی از فرط نگرانی متوجه محتویات آن نشده است. مادر عزیزی گفت: در مراجعه یی که به دادسرای انقلاب داشتم، گفتند که هنوز اسم فرزندم به این مرجع نیامده است. در این مدت هم تماسی با من نداشته و از وضعیتش بی خبرم.

صدور قرار منع پیگرد برای یک نماینده

شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت و رسانه به دلیل عدم احراز بزه از سوی سیدابوالفضل رضوی نماینده سابق مجلس برای وی قرار منع پیگرد صادر کرد. به گزارش ایسنا با شکایت دیوان محاسبات مبنی بر تصدی بیش از یک شغل از سوی سیدابوالفضل رضوی نماینده ششمین دوره مجلس شورای اسلامی پرونده یی برای وی در شعبه سوم دادسرای کارکنان دولت تشکیل شده بود. قاضی طایفی بازپرس رسیدگی کننده به این پرونده پس از بررسی به لحاظ عدم احراز بزه برای این نماینده سابق مجلس قرار منع پیگرد صادر کرد.