آرشیو سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۶، شماره ۱۵۳۸
صفحه آخر
۲۰

همکاری کریس دی برگ و گروه آریان / هم آوایی برای صلح

گروه فرهنگی: کریس دی برگ آهنگساز و خواننده سرشناس انگلیسی قطعه یی مشترک با گروه آریان اجرا کرده است. روز گذشته در جریان نشست رسانه یی مدیر گروه آریان این خبر توسط «محمد رجب پور» اعلام شد.

به گزارش ایسنا مدیر گروه آریان درباره این تولید مشترک گفت: «آهنگی برای صلح» یکی از قطعه های آلبوم چهارم گروه آریان است که در داخل ایران توسط شرکت ترانه شرقی و در دیگر نقاط جهان توسط کمپانی «فریمن پروداکشنز» توزیع خواهد شد. رجب پور در این نشست اعلام کرد که این مجموعه با مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد در حال تولید است.

قطعه «آهنگی برای صلح» توسط کریس دی برگ ساخته شده اما گروه آریان نیز ایده های خود را پیشنهاد داده که از آن جمله صدای ویولن به پیشنهاد این گروه و در فضایی ایرانی وارد این قطعه شده است. ترانه بخش فارسی این آهنگ توسط «نینف امیرخاص» و بخش انگلیسی توسط خود «کریس دی برگ» گفته شده است.

این قطعه در استودیویی در لندن ضبط شده و در حال حاضر مراحل فنی و پایانی آن در حال انجام است. هرچند در این آهنگ علی پهلوان و پیام صالحی به عنوان خوانندگان آریان حضور دارند اما صدای همخوانان این گروه نیز به عنوان ایده های گروه ایرانی وارد این قطعه شده است. گفتنی است سه دقیقه از این قطعه در نشست خبری دیروز برای خبرنگاران پخش شد. همچنین رجب پور روز گذشته اعلام کرد که از دی ماه سال جاری کنسرت های گروه آریان آغاز خواهد شد.