آرشیو شنبه ۳ آذر ۱۳۸۶، شماره ۶۱۰
بورس - شرکت ها
۱۶

اختصاص 370 ریال سود به ازای هر سهم فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان در شش ماهه منتهی به پایان شهریور سال جاری به ازای هر سهم مبلغ 370 ریال سود خالص کنار گذاشت.

طبق اطلاعیه سازمان بورس، این شرکت صورت های مالی شش ماهه منتهی به پایان شهریور سال جاری شامل ترازنامه، سود و زیان و جریان وجوه نقد را حسابرسی شده منتشر کرد که طی آن در دوره یاد شده مبلغ 811 میلیارد و 768 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و به ازای هر سهم مبلغ 370 ریال سود کنار گذاشت.

براساس این اطلاعیه، فولاد خوزستان تا پایان شهریورماه سال جاری مبلغ پنج هزار و 64 میلیارد و 126 میلیون ریال فروش خالص کسب کرد که پس از کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته، سود ناخالص به مبلغ یک هزار و 603 میلیارد و 621 میلیون ریال رسید.

از این مبلغ هزینه های توزیع و فروش و اداری و تشکیلاتی کسر و سود عملیاتی شرکت مبلغ یک هزار و 147 میلیارد و 83 میلیون ریال اعلام شد.

از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی و سایر هزینه های غیرعملیاتی کسر و پس از کسر مالیات، سود خالص شرکت به مبلغ 811 میلیارد و 768 میلیون ریال رسید.

به سود خالص، سود انباشته در ابتدای سال نیز اضافه شد و در پایان مبلغ یک هزار و 956 میلیارد و شش میلیون ریال سود قابل تخصیص در حساب های شرکت منظور شد.

حسابرس مستقل شرکت نیز گزارش حسابرسی خود را ارایه کرد که طی آن بررسی اجمالی این سازمان براساس استاندارد حسابرسی «بررسی اجمالی صورت های مالی» انجام شده است.