آرشیو چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۸۶، شماره ۶۳۰۴
ورزش
۲۳

گوناگون

پورحیدری:استقلال و پاس فرزندان من هستند

مدیرفنی تیم فوتبال پاس همدان که یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال تهران هم است درباره دیدار تیم های پاس همدان و استقلال تهران گفت: روزجمعه هم بازنده ام و هم برنده. منصور پورحیدری افزود: درحال حاضر استقلال تهران و پاس برای من حکم فرزندان یک پدر را دارند و نمی توانم درباره پیروزی یکی از آنها اظهارنظر کنم. وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم تماشاگران بازی زیبایی ببینند و هر تیمی که شایسته بود،3 امتیاز را بگیرد.

تهران؛ قهرمان کشتی ناشنوایان کشور

تهران قهرمان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی ناشنوایان کشور شد.در این مسابقات تیمهای خراسان رضوی و آذربایجان شرقی نیز دوم و سوم شدند. افرادبرتر به اردویآمادگی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان کشور برای شرکت درالمپیک چین راه یافتند.

زارع: پرسپولیس شکست ناپذیر نیست

هافبک تیم برق گفت: پرسپولیس تیم شکست ناپذیر و فوق العاده ای نیست و می توان آنها را شکست داد.

ستار زارع در گفتگو با فارس درباره شرایط تیم برق شیراز اظهار داشت: به هماهنگی لازم دست یافته و می خواهیم به همین روند ادامه دهیم. شکست مقابل سپاهان هم یک اتفاق بود، چراکه در آن بازی اشتباهات زیادی انجام دادیم. این بازیکن با بیان این مطلب که کاری به جایگاه پرسپولیس نداریم، تصریح کرد: برق شیراز به تواناییهای خود فکر می کند. ما به خود باوری رسیدیم و تلاش می کنیم که این روحیه را حفظ کنیم.

کرمان فاتح فوتبال فرزندان شاهد

کرمان قهرمان مسابقات فوتبال دسته دو فرزندان شاهد و ایثارگر کشور شد. تیمهای خراسان رضوی و خوزستان دوم و سوم شدند. مسابقات فوتبال دسته دوم فرزندان شاهد و ایثارگر کشور با شرکت یازده تیم و به مدت 6 روز در کرمان برگزار شد.