آرشیو سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۶، شماره ۱۵۵۶
ورزش
۱۷

ده روز تا اجرای حکم CAS / تهدید مجدد کاشانی علیه سازمان تربیت بدنی

پس از استعفای اول حبیب کاشانی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، محمد علی آبادی در جلسه یی با مدیر مستعفی پرسپولیس از او خواست در باشگاه بماند و با قدرت به کارش ادامه دهد، البته چیزی که باعث شد کاشانی از نظرش منصرف شود حمایت قاطع سازمان تربیت بدنی بود.

این حمایت پس از درگیری هایی بود که به صورت پیدا و پنهان بین علی آبادی و کاشانی وجود داشت و در آن موقع همه این رفتار علی آبادی در قبال کاشانی را نوعی عقب نشینی سازمان در مقابل مدیر عامل پرسپولیس ارزیابی کردند. پس از چند روز علی آبادی مبلغ پانصد میلیون تومان به حساب باشگاه واریز کرد تا کاشانی خیالش از حمایت های مادی و معنوی سازمان راحت باشد.

البته این مبلغ هم برای پرداخت قسط دوم قراردادهای بازیکنان پرداخت شد و کاشانی توانست چاله های باشگاه را با آن پر کند. شکایت آری هان و رافائل علیه پرسپولیس به فیفا و بی پولی پرسپولیس سبب شده که کاشانی در وضعیتی قرار گیرد که هر لحظه احتمال استعفایش می رود. براساس حکم دادگاه عالی ورزش پرسپولیس باید تا ده روز دیگر بدهی 195 هزار یورویی خود را پرداخت کند و در غیر این صورت شش امتیاز از امتیازهای فصل قبل پرسپولیس کم می شود و علاوه بر این احتمال جریمه مالی پرسپولیس از سوی فیفا نیز وجود دارد و این به طور قطع بر مشکلات مالی این روزهای پرسپولیس اضافه خواهد کرد. کاشانی هم که در مدت حدودا دویست روز مدیریتش در ورزش به خوبی با راه و روش مدیریت در فوتبال آشنا شده دیروز برای چندمین بار سازمان تربیت بدنی را تهدید کرد که در صورت نرسیدن کمک های مالی سازمان، باشگاه مجبور است دست نیاز خود را به سمت هواداران پرتعدادش دراز کند و قطعا چنین اتفاقی به سود سازمان تربیت بدنی و دولت نخواهد بود. هر چند که با توجه به مشکلات مالی این روزهای سازمان تربیت بدنی بعید نیست که کاشانی مجبور شود با اعلام شماره حسابی به هواداران از آنها تقاضای کمک مالی کند.