آرشیو پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۶۷
شهرستان ها
۱۱

برای یک خانواده محروم دانشجویان بسیجی ابهر یک واحد مسکونی احداث کردند

دانشجویان بسیجی دانشگاههای ابهر در قالب اردوهای طرح هجرت و با همکاری کمیته امداد شهرستان ابهر با ساخت یک باب واحد مسکونی در روستای ارهان ابهر خانواده محرومی را از نعمت مسکن بهره مند کردند.

دانشجویان بسیجی در مدت 40 روز و با حضور 320 نفر روز توانستند یک باب واحد مسکونی به مساحت 52 متر را با هزینه 5 میلیون تومان احداث کنند. این واحد مسکونی همزمان با هفته مبارک بسیج با حضور فرمانده سپاه ابهر، مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان، رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر و جمعی از مسئولان شهرستان و همچنین با حضور تعدادی از دانشجویان بسیجی و اهالی روستای ارهان به خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) تحویل داده شد.

به گفته مسئول کمیته امداد شهرستان ابهر اگر این پروژه به بخش خصوصی واگذار می شد در مدت 5 ماه و با هزینه بیشتر از 10 میلیون تومان تحویل داده می شد.

شایان ذکر است دانشجویان بسیجی دانشگاههای استان زنجان در تابستان 86 با تلاش های بی شائبه و خالصانه خود به استعداد 8000 نفر روز در 4 عرصه بهداشتی، عمران و خانه سازی محرومان، آموزش علمی و فرهنگی و بهسازی در مدارس روستایی در مناطق محروم استان زنجان به فعالیت و خدمت رسانی به محرومان پرداختند.