آرشیو پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۶، شماره ۶۳۱۷
شهرستان ها
۶

نماینده مردم اهر و هریس: وظیفه رسانه ها ایجاد انگیزه برای حضور مردم در انتخابات مجلس هشتم است

مهندس ولی الله دینی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر نقش مهم رسانه ها در ایجاد انگیزه و حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: مطبوعات و رسانه ها با بی طرفی در جهت تنویر افکار عمومی و گرم کردن تنور انتخابات نظرات و دیدگاه های مختلف را در خصوص انتخابات مطرح نمایند و با انعکاس نظرات گروه ها، احزاب، و جناح های سیاسی گام های جدی در جهت روشنگری مردم بردارند.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی مشارکت پرشور مردم در انتخابات مجلس هشتم را از مهمترین و تاثیرگذارترین بخش انتخابات اعلام کرد و افزود: بحث انتخابات با حضور مردم تجلی پیدا می کند.

وی افزود: پرهیز از هرگونه افراط و تفریط، بیان دیدگاه ها، برنامه ها و رفتارهای معقول، تعامل مثبت و تحمل یکدیگر به دور از تخریب و ایجاد جو ملتهب باید سرلوحه همه دلسوزان به نظام و انقلاب بوده و در سالی که به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامگذاری شده باید با پرهیز از سخنانی که بوی تفرقه می دهد زمینه ساز این وحدت را فراهم نماییم. وی افزود: افراط گری از هر جریان و گروهی که باشد آخر و عاقبت خوبی نخواهد داشت.دینی گفت: با هر حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب از جمله انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، انتخابات شوراها و مجلس شورای اسلامی، امید دشمنان به یاس مبدل و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده می شود.