آرشیو چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۷۸
اخبار کشور
۳

نماینده مجلس خبر داد احداث بزرگترین دانشگاه علم و صنعت کشور در شهرستان لنجان

بزرگترین دانشگاه علم و صنعت کشور در شهرستان لنجان احداث خواهد شد.

محسن کوهکن عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح دانشگاه پیام نور واحد باغبهادران با بیان این مطلب افزود: تمام مجوزهای لازم برای احداث این دانشگاه گرفته شده و بزودی عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، کریم زاده سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان در سخنانی گفت: با توجه به نیاز شهرستان به توسعه در بخش دانشگاهی به خصوص افزایش رشته های مختلف و با توجه به اینکه 19هزارو640نفر بیکار در شهرستان لنجان وجود دارد باید تدابیر مناسبی برای راه اندازی دانشگاه های متعدد اندیشیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی امام جمعه باغبهادران نیز در این مراسم جایگاه علم در قرآن را بسیار بالادانست و گفت: در قرآن کریم 18آیه در رابطه با علم وجود دارد و فراگیری علم و دانش سبب می شود ایمان و اعتقاد انسان ها نیز بیشتر شود.

گفتنی است: دانشگاه پیام نور باغبهادران در زمینی به مساحت 30هزار مترمربع و زیربنای 1030مترمربع و با اعتباری افزون بر 2میلیارد ریال توسط خیر باغبهادرانی حاج نظر علی ترکی احداث شد و در حال حاضر 100دانشجو در 2رشته الهیات و جهانگردی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.