آرشیو چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۷۸
اخبار ورزشی
۱۳

پیروزی پیام با مربی جدید سرخپوشان از شکست گریختند

هفته هفتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول ایران با پیروزی پیام خراسان و توقف سرخپوشان پیگیری شد.

سومین روز از هفته هفتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عصر دیروز با برگزاری دو دیدار از گروه اول پیگیری شد که در تهران تیمهای فوتبال نیروی زمینی و سرخپوشان تهران به تساوی 2بر2 رضایت دادند.

در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی نیروی زمینی برگزار شد، حامد کیانی راد(9) و علیرضا افضلی (70) برای نیروی زمینی و محمد ورنکش(12) و علی کریمی (3+90) گلهای سرخپوشان را به ثمر رساندند تا این تیم از یک شکست خارج از خانه نجات پیدا کند.

در این دیدار حمید علیدوستی سرمربی تیم سرخپوشان به علت اخراج در بازی شموشک از روی سکو تیمش را هدایت می کرد. ضمن اینکه تیم سخت کوش نیروی زمینی به دنبال اخراج علی اکبر فقیری هافبک میانی خود در دقیقه38، ده نفره بازی را به پایان رساند.

در مشهد هم تیم فوتبال پیام موفق شد با نتیجه2 بر یک میهمانش شموشک را شکست دهد. قاسم اکبری(21) و روح الله سلطانی(27) برای پیام حسین خسروی (47) برای شموشک گلزنی کردند.

علی حنطه سرمربی جدید تیم پیام توانست در اولین حضورش روی نیمکت پیام به این پیروزی دست پیدا کند. ضمن اینکه خسروی زننده تنها گل شموشک یکدقیقه پس از به ثمر رساندن گل به علت خطای عمد از زمین اخراج شد.

همچنین دیدار شهرداری تبریز با فولاد خوزستان آخرین دیدار هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه هایی است که روز جمعه هفته جاری در تبریز برگزارخواهد شد.