آرشیو دوشنبه ۳ دی ۱۳۸۶، شماره ۶۳۲۶
شهرستان ها
۶

در راستای اهداف بسیج سازندگی؛ جوانان از روستاییان آذربایجان شرقی حمایت می کنند

رئیس بسیج سازندگی آذربایجان شرقی از مشارکت 691 هزار نفر روز از جوانان بسیجی در طرح های سازندگی استان درسال جاری خبر داد.

علی مددی گفت: این میزان مشارکت در قالب اردوهای هجرت3 و در زمینه های بهسازی، زیباسازی و مرمت مدارس، خدمات رسانی و محرومیت زدایی، آموزش علمی و خدمات مشاوره تحصیلی و فنی حرفه ای، فعالیت های عمرانی، منابع طبیعی، کشاورزی و بهداشت و درمان صورت گرفت.

وی از بهسازی و زیباسازی 345 باب مدرسه، تعمیر 188باب خانه بهداشت و 14خانه بهداشتی و اورژانس احداث شده به عنوان دیگر فعالیت ها یاد کرد.

مددی همچنین از برگزاری 154کلاس آموزش فنی و حرفه ای و آموزش های همگانی تغذیه، تنظیم خانواده و بهداشت روانی به عنوان دیگر فعالیت های بسیج سازندگی در سال جاری یاد کرد.

وی اظهارداشت: با اجرای طرح های جداگانه از سوی بسیج سازندگی آذربایجان شرقی با مشارکت شرکت کنندگان در اردوهای طرح بسیج سازندگی 35 روستای این استان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقشه برداری شد.

مددی گفت: مشارکت جوانان و بسیجیان شرکت کننده در برنامه های بسیج سازندگی با کمیته امداد امام خمینی (ره) گسترده بوده و در 9 بخش مختلف نیز از جمله همکاری در زمینه جمع آوری کمک های مردمی، تعمیر خانه های نیازمندان، شناسایی حمایت کنندگان و شناسایی ایتام و بی سرپرستان درحال اجرا است.