آرشیو پنجشنبه ۶ دی ۱۳۸۶، شماره ۱۵۷۶
صفحه آخر
۱۶

پیدا و پنهان

- مکالمات دو میلیون تومانی: گفته می شود هزینه مکالمات تلفن همراه برخی نمایندگان مجلس هفتم به رقم بی سابقه دو میلیون تومان رسیده است. این مساله باعث بروز برخی اعتراضات شده و از نمایندگان پرهزینه خواسته اند مکالمات تلفن همراه خود را کاهش دهند.

- تذکر حجاب به خبرنگاران خانم:روز گذشته به خانم های خبرنگار حوزه دولت تذکر داده شد در صورتی که از هفته آینده حجاب استاندارد را رعایت نکنند از ورود آنان به جلسات مطبوعاتی سخنگو و اعضای هیات دولت ممانعت به عمل خواهد آمد. ظاهرا قرار بوده این تصمیم از روز گذشته عملی شود اما با وساطت برخی افراد مساله به دادن تذکر به خانم های خبرنگار محدود شده ولی در عین حال به آنان اعلام کرده اند از هفته آینده اجرایی خواهد شد.

- احتمال احیای میز احزاب:معاون پارلمانی وزیر کشور از احتمال احیای میز انتخابات احزاب در وزارت کشور خبر داد. در انتخابات شوراها که 24 آذر سال گذشته برگزار شد، اجازه تاسیس میز احزاب داده نشد و همین مساله باعث اعتراض زیادی شد. اما ظاهرا وزارت کشور قصد دارد برای انتخابات مجلس هشتم در 24 اسفند سال جاری میز احزاب را دوباره برقرار کند تا بر انتخابات نظارت کنند.