آرشیو چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۶، شماره ۶۴۳
هنر
۱۳

ادی مورفی بدترین بازیگر و «300» بهترین فیلم سال 2007

ایسنا- بازی «ادی مورفی»، بازیگر سرشناس هالیوود در فیلم «نوربیت» به عنوان بدترین ایفای نقش سال 2007 سینمای جهان انتخاب شد.

وب سایت AOL که به همراه یاهو و گوگل از بزرگ ترین شرکت های خدماتی اینترنتی جهان است، در نظرسنجی از حدود چهار میلیون علاقه مند سینما، بهترین ها و بدترین های سینمای سال 2007 را انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، «ادی مورفی» برای بازی در فیلم «Norbit» عنوان بدترین ایفای نقش مرد سال 2007 را به دست آورد و «لیندسی لوهان» با کسب 58 درصد آرا، برای فیلم «می دانم چه کسی مرا کشت» عنوان بدترین ایفای نقش زن را دریافت کرد.

در بخش بدترین فیلم که هزینه بلیت تماشاگران را به هدر داده است، «نوربیت» در مکان اول و «قانون جورجیا» در رده دوم قرار گرفتند. در بخش بهترین فیلم های سال 2007 نیز فیلم ضدایرانی «300» و «ترانسفورمرها» اول و دوم شدند.

عنوان بهترین فیلم کمدی به «سوپر بد» رسید که بالاتر از «knocked up» ایستاد. همچنین «رالف فینس» برای ایفای نقش جادوگر «ولدمورت» در فیلم «هری پاتر و محفل ققنوس» بهترین بازیگر نقش منفی مرد شناخته شد و «آنجلینا جولی» نیز برای فیلم انیمیشن «بئوولف» بهترین نقش منفی زن انتخاب شد.