آرشیو چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۳۸۴۴
ورزشی
۲۳

هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر والیبال/کار سخت صدرنشین در سرمای همدان

گروه ورزشی هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر والیبال امروز در شهرهای مختلف برگزار می شود. مصاف پیکان و شهرداری همدان و نیز تقابل پتروشیمی بندر امام با پگاه ارومیه جزو حساس ترین دیدارهاست. پیکانی ها در همدان کار آسانی پیش روی ندارند. صدرنشین لیگ برای حفظ موقعیت خود باید از این مصاف با دست پر برگردد این در حالی است که همدانی ها در روزهای گذشته کری های زیادی خوانده اند و از قبل خلق یکی شگفتی را اعلام کرده اند.

تیم پگاه ارومیه نیز جدال سختی با پتروشیمی در بندر امام دارد. پگاه در بازی رفت هم با دشواری تمام (2-3) از سد این تیم گذشت. انگیزه های زیادی که جوان های پتروشیمی برای انتقام آن باخت دارند هیچ بعید نیست پگاه مدعی را به دردسر بیندازد. سایپا تهران که دیگر با تفکرات و تمرینات فرید صائبی سرمربی جدید خود آشنایی کامل پیدا کرده است امروز میزبان تیم پرنوسان استقلال گنبد است. روی کاغذ می توان یک برد آسان را برای سایپایی ها انتظار داشت اما ممکن است هر اتفاق دیگری در بازی رخ بدهد.

پردیس قزوین که گفته می شود پیمان اکبری را به جمع یارانش بازگردانده است در زمین ارومدشت ارومیه به میدان می رود. کارگر پیشه مربی با تجربه آذری ها روز سختی را برای تیم پردیس پیش بینی کرده است. در مشهد تیم های بانک صادرات و سنگ آهن بافق به مصاف هم می روند و اتکا که نشانی از تیم قدرتمند سال قبل ندارد پذیرای گل گهر سیرجان است.