آرشیو چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۶۳۴۸
سیاسی
۳

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:جهان اسلام به یاری ساکنان نوار غزه بشتابد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای خواستار جلوگیری دولت های اسلامی از بروز فاجعه در نوار غزه شد.

به گزارش رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد و از دولت های اسلامی خواست به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

متن اطلاعیه جامعه مدرسین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز، مسلمان و آزاده جهان؛

به خوبی واقفید که پس از برگزاری کنفرانس به اصطلاح صلح آناپولیس و سفر آقای بوش به منطقه خاورمیانه و نشان دادن چراغ سبز دولت آمریکا و بعضی سران منطقه به رژیم اشغالگر قدس در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین، همچنین محاصره کامل نوار غزه و جلوگیری از دسترسی مردم به امکانات اولیه زندگی از جمله آب، برق، غذا و دارو، یک فاجعه بزرگ انسانی در حال وقوع است.

این اقدام ددمنشانه دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و این در حالی است که مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی اقدام قاطعی در برابر این همه جنایت از خود نشان نداده اند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن همدردی با دولت قانونی و ملت ستمدیده فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و از دولت محترم جمهوری اسلامی و همه دولت های مستقل و آزاده جهان اسلام موکدا می خواهد که به هر نحو مقتضی به یاری ملت مظلوم و ساکنان پر شور و خروش نوار غزه شتافته و آن رژیم غاصب را نسبت به ادامه این جنایت بشری و تجاوزات متنبه سازند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

محمد یزدی