آرشیو چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۶۳۴۸
سیاسی
۳

رئیس مجلس: حضور مردم در صحنه سیاسی رمز ثبات جمهوری اسلامی ایران است

رئیس مجلس شورای اسلامی دردیدار رئیس کمیسیونسیاست خارجی مجلس بلغارستان بااشاره به اقتدار ایران در منطقه خاطرنشان کرد: رمز ثبات جمهوری اسلامی ایران علی رغم وجود فشارهای گسترده و هشت سال جنگ تحمیلی حضور و تصمیم گیری مردم در صحنه سیاسی کشور است.

به گزارش ایرنا، به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس، “غلامعلی حدادعادل” تصریح کرد: ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره شاهد انواع اتهام ها و فشارهای آمریکا بوده است و ریشه آن به دلیل کوتاه شدن دست آمریکا از منافع درایران می باشد.

رئیس مجلس بابیان اینکه اراده سیاسی رهبران دو کشور توسعه و گسترش روز افزون مناسبات همه جانبه فیمابین است، گفت: باتوجه به واقعیت های موجود باید چشم انداز جدیدی از مناسبات دوکشور تعریف کرد.

وی همچنین انرژی را یکی از موضوعات مهم همکاری دوکشور دانست وتاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مصمم به اجرای پروژه انتقال گاز به اروپا است. سولومون پاسی رئیس کمیسیون سیاست خارجی بلغارستان نیز دراین دیدار باتاکید براهمیت گسترش مناسبات با ایران برای کشورش گفت: ایران یکی از کشورهای مهم است که بلغارستان از روابط دیرینه و سطح بالایی با آن برخوردار است.