آرشیو یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۱۹۰۰۷
اخبار ورزشی
۱۳

خواندنی از ورزش ایران

فرنگی کاران ترکیه در جام یادگار امام(ره)

تیم ملی کشتی فرنگی ترکیه در رقابت های جام یادگار امام(ره) در قم شرکت می کند.

مهدی خالدی رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: تیم ملی کشتی فرنگی ترکیه با 20 کشتی گیر و همراه در رقابت های جام یادگار امام(ره) که 18 و 19 بهمن ماه در قم برگزار می شود شرکت می کند و رایزنی ها برای حضور تیم های بیشتر ادامه دارد.

اختصاص یک میلیارد تومان برای تجهیز سالن های تیراندازی آزادی

در پی توافق سرپرست فدراسیون تیراندازی با علی آبادی، یک میلیارد تومان برای خرید و نصب تجهیزات الکترونیکی سالن های تیراندازی 25 و 50 متر آزادی اختصاص یافت.

در نشست سرپرست فدراسیون تیراندازی و رئیس سازمان تربیت بدنی، علی آبادی بر لزوم تکمیل هرچه سریع تر سالن 80 خطه بادی ورزشگاه آزادی تاکید کرد و حمایت خود را جهت تجهیز این سالن اعلام داشت.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر به ترکیه و فرانسه سفر می کند

مسئول انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان گفت به منظور آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران برای شرکت در بازی های پارالمپیک 2008 پکن این تیم به ترکیه و فرانسه سفر خواهد کرد. «حبیب خمجانی» گفت: تیم ایران اسفندماه اردوی سه روزه خود را در ترکیه دایر خواهد کرد و با تیم ملی بسکتبال با ویلچر این کشور دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

وی افزود: تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان همچنین تیرماه آینده به منظور شرکت در رقابت های بین المللی فرانسه که با شرکت شش تیم برگزار خواهد شد، به این کشور سفر خواهد کرد.