آرشیو دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۱۶۰۱
صفحه آخر
۲۰

اخبار کوتاه

و اینک بررسی وضع هوا،

مریم ذوالفقار: اینطور که در سایت هواشناسی کشور آمده، هوای تهران طی دو روز آینده آفتابی و غبارآلود گزارش شده و درجه هوا برای امروز بین منفی پنج درجه تا مثبت یک درجه متغیر است. پیش بینی وضعیت و دمای هوا در سه روز آینده هم در این سایت برای شهرهای بزرگ وجود دارد. سایت سازمان هواشناسی کشور به آدرس http://www.irimo.ir را که باز کنید، با انتخاب گزینه زبان مورد نظر، نقشه کشور مقابل تان گشوده می شود که با کلیک روی هر بخش آن می توانید وضعیت آب و هوایی آن منطقه را مشاهده کنید. در عین حال، دمای هوا در کشورها و وضعیت راه های کشور و... هم در این سایت به صورت مبسوط آمده است.

خاطرات هاشمی رفسنجانی

- 8 بهمن 1363

در منزل بودم. پیش از ظهر به زیارت امام رفتم. خبر مهلت خواستن فرماندهان جنگ را گفتم: خوششان نیامد، ولی مخالفت هم نکردند. درباره وضع مالی دولت صحبت شد: فرمودند، فردی به ایشان نوشته غاست که ف دولت در یک ماه، بیست و هفت میلیارد دلار مصرف کرده، لذا کم آورده. گفتم که گزارش مغرضانه است: کل بودجه دلاری در یک سال، حدود بیست میلیارد دلار است و ذخیره غبودجه ف در سال گذشته، در اوج خود، نزدیک به هفت میلیارد دلار بوده است.

می خواستم مبلغی به عنوان تایید از ایشان، برای غبودجه ف مترو غتهران ف بگیرم که فراموش کردم و توسط آقای غمحمدرضاف توسلی پیام دادم. قرار شد امام در دهه فجر، دو ملاقات با ارتشی ها و با میهمانان خارجی و اعضای خبرگان داشته باشند.

آقای غمحسن ف رضایی، خبر داد که عراق به جزیره مجنون جنوبی، حمله کرده و یک سنگر را گرفته است و حدود ظهر، اطلاع داد که نیروهای ما، سنگر را پس گرفته اند. عراق خیلی روی همین حرکت شکست خورده، سر و صدا و غوغا راه انداخته. آقای خامنه یی اطلاع دادند که دیروز یک بارج ایران، در خلیج فارس موشک خورده.

همراه با محرم

سیدالشهدا حسین بن علی(ع):

منم کشته گریه، هیچ مومنی مرا یاد نمی کند، مگر آنکه سرشک غم از دیدگان وی جاری می شود.

امالی صدوق، ص 137: کامل الزیارات، ص 108: بحارالانوار، ج 44، ص 284: عوالم، ج 17، ص 536 و اثبات الهداه، ج 2، ص 584.