آرشیو شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۶۳۵۶
ورزش
۲۳

گوناگون

کلمنته ساعت 21 در تهران

سخنگوی فدراسیون فوتبال از امضای قرارداد با خاویر کلمنته در حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی خبر داد. بنابر اعلام مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال، خاویر کلمنته ساعت 21 امشب از طریق آلمان وارد تهران می شود تا کار خود را با تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز کند. وی افزود: درصدد هستیم طی مراسمی قرارداد نهایی کلمنته با فدراسیون فوتبال ایران امضا شود و این مربی اسپانیایی درنشستی خبری با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی شرکت کند. تاج تاکید کرد: هدایت تیم ملی دردیدار برابرسوریه را کلمنته برعهده خواهد داشت و دستیاران ایرانی نیز اطلاعات لازم در خصوص انتخاب ترکیب نهایی را در اختیار وی قرار خواهند داد.

ایران6 چین 1

تیم ملی فوتسال ایران در سومین بازی خود در رقابتهای بین المللی مالزی، مقابل تیم چین با نتیجه 6 بر1 به پیروزی رسید. در این مسابقه وحید شمسایی واصغر حسن زاده هر یک 2 گل و جواد اصغری مقدم و محمد کشاورز هر کدام یک گل وارد دروازه حریف کردند. تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود مقابل تیم هلند با نتیجه 3 بر1 به پیروزی دست یافت.

میداودی در الاهلی

میلاد میداودی مهاجم استقلال اهواز و تیم ملی ایران در تمرینات تیم الاهلی امارات شرکت کرد. وی در دیدار تدارکاتی تیم الاهلی مقابل یک تیم زامبیایی حضور پیدا کرد. به گفته مدیر باشگاه الاهلی، میداودی جایگزین “گریگوری دیفرنسس” فرانسوی در تیم الاهلی می شود.

عذرخواهی مارادونا

پس از گذشت 22 سال دیگو مارادونا از گلی که در بازی تیم های ملی آرژانتین و انگلیس در جام جهانی 1986 مکزیک با دست به ثمر رساند، عذرخواهی کرد. اسطوره فوتبال آرژانتین در گفتگو با روزنامه انگلیسی «سان» با عذرخواهی از هواداران تیم ملی انگلیس گفت: «اگر می توانستم سفری به زمان داشته باشم و تاریخ را از نو بنویسم، این کار را می کردم. اما این کار از من ساخته نیست. آن گل هنوز هم گلی معتبر است. ما قهرمان جام جهانی شدیم و من هم بهترین بازیکن دنیا شدم.مارادونا در جام جهانی 1986 مکزیک در دیدار برابر انگلیس توپ را به جای ضربه سر با دست خود وارد دروازه پیتر شیلتون، سنگربان انگلیس کرد.