آرشیو شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۶۳۵۶
شهرستان ها
۲۰

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان اردبیل خبر داد:برخورداری 32 هزار زوج از تسهیلات ازدواج

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان اردبیل گفت: در 18 ماه گذشته بیش از 32 هزار و 306 زوج جوان با مراجعه به صندوق از تسهیلات ازدواج استفاده کرده اند.

قدیر اللهوردیزاده در گفتگو با خبرنگار رسالت در اردبیل با بیان این مطلب افزود: در طول این مدت 38 هزار و 141 نفر از مزدوجین استان اقدام به ثبت نام کرده اند تا از تسهیلات یک میلیون تومانی این صندوق بهره مند شوند.وی با بیان اینکه هم اکنون پرداخت تسهیلات به صورت یک هفته ای انجام می گیرد از زوجهای جوان خواست جهت دریافت مدارک به باجه های پستی مراجعه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تسهیلات اشتغالزایی این صندوق اشاره کرد و گفت: از زمان فعالیت صندوق برای یک هزار و 550 نفر از واجدین شرایط بیش از 7 میلیارد و 640 میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

اللهوردیزاده با بیان اینکه نخبگان، زنان کارآفرین و فارغ التحصیلان دانشگاهی در اولویت دریافت تسهیلات اشتغالزایی هستند تصریح کرد: امسال اعتبار ابلاغی ما در این بخش 4 میلیارد تومان است که در حال حاضر ثبت نام متقاضیان وام اشتغال در استان آغاز شده و در اواخر سال با اولویت بندی به واجدین شرایط تسهیلات پرداخت خواهد شد.