آرشیو سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۱۹۰۱۵
حوادث
۱۵

اول اسفند روز پاکسازی برچسب های تبلیغاتی شعب اختصاصی به پرونده برچسب های تبلیغاتی رسیدگی می کنند

پاکسازی منظر شهری از برچسبهای تبلیغاتی، اول اسفندماه آغاز می شود و شعب ویژه پرونده متخلفان را خارج از نوبت رسیدگی می کنند.

به گزارش مهر مهدی گلشنی، معاون سازمان زیباسازی تهران گفت: آلوده کنندگان منظر شهری تا اول اسفندماه سال جاری فرصت دارند تخلف خود در الصاق برچسب های تبلیغاتی به در منازل، عناصر و مبلمان شهری و سایر منظرهای شهری را پاکسازی نمایند؛ چرا که از اول اسفندماه با اقدامات حقوقی سازمان زیباسازی روبرو خواهند شد.

وی هم چنین با اشاره به جریمه 1.5 میلیون تومانی برای هر برچسب تبلیغاتی تصریح کرد:سازمان زیباسازی شهر تهران ضمن آغاز عملیات پاکسازی مناظر و عناصر شهری، شناسایی، مستندسازی و آمارگیری های لازم جهت ارسال پرونده متخلفین به مراجع قضایی را نیز از ابتدای اسفندماه آغاز خواهد کرد.

معاون آموزش و امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران یادآور شد: هماهنگی های لازم با مراجع قضایی دراین زمینه شده است و دادگاه های رسیدگی کننده حتی می توانند بنابر تشخیص، متخلفان را از خدمات شهری نظیر تلفن، آب، گاز، برق و... محروم کنند.

گلشنی در ادامه افزود: با هماهنگی مراجع قضایی، دادگاه های خاص در اسرع وقت به پرونده های تخلفات، رسیدگی و حکم لازم را نیز صادر خواهند کرد و در صورت عدم پرداخت به موقع جریمه ها، نسبت به قطع خدمات شهری متخلفین اقدام خواهد شد.