آرشیو سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۱۹۰۱۵
حوادث
۱۵

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ: عرضه قلیان تا تصمیم گیری مسئولان مربوطه ممنوع است

عرضه قلیان در واحدهای صنفی، تا تصمیم گیری در کمیسیون مربوط به این مسئله ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری ها فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان این مطلب در مرکز 197پلیس، گفت: تا زمانی که دغدغه ها و نگرانی ها در زمینه عرضه قلیان مطرح است و در کمیسیونی که به ریاست وزیر بهداشت تشکیل شده، برای این مسئله تصمیم گیری نشده، واحدهای صنفی، مجاز به عرضه قلیان نیستند.

سرتیپ احمدرضا رادان با اشاره به نگرانی پلیس درباره ارتزاق صنوفی که برای عرضه چای و قلیان مجاز بودند افزود: اعلام کرده ایم که واحدهای صنفی مجاز عرضه کننده قلیان، چنانچه بخواهند هر نوع واحد صنفی دیگری دایر کنند با تقاضای آنها موافقت می شود.

وی درباره اجرای طرح امنیت اجتماعی در سال آینده نیز گفت: اجرای این طرح تا زمانی که از دغدغه های مردم کاسته نشود ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ درباره تداخل فعالیت صنفی بعضی از نمایندگی های مجاز شرکت های خودروسازی با اصناف دیگر اظهار داشت: در این زمینه تذکراتی داده شده و قرار است جلساتی میان اتحادیه های مرتبط به این موضوع برگزار و قضیه حل و فصل شود.

رادان تصریح کرد: بعضی از نمایندگی های مجاز شرکت های خودروسازی، اقدام به خرید و فروش خودروهای غیر از نمایندگی می کنند که جلوی این امر باید گرفته شود.

گفتنی است، ملاقات عمومی رئیس پلیس پایتخت در مرکز 197 ناجا پاسخ به 90 تماس تلفنی و 170مراجعه کننده را در بر داشت که به گزارش فارس 3 مورد آن مربوط به شکایت از نحوه برخورد پرسنل گشت های انتظامی و کلانتری ها بود.