آرشیو سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۱۹۰۱۵
حوادث
۱۵

درپی بارش برف سنگین مدارس گرگان تعطیل و راه های روستایی بجنورد مسدود شد

ریزش برف سنگین مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان گرگان در روز دوشنبه را تعطیل و راه های روستایی و محورهای مواصلاتی در بجنورد را مسدود کرد.

سازمان آموزش و پرورش استان گلستان، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان گرگان در نوبت صبح و بعدازظهر و مدارس شهرها و روستاهای استان در روز دوشنبه را به علت ریزش برف سنگین و مشکل رفت و آمد دانش آموزان تعطیل اعلام کرد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر نیز اعلام کرد امتحانات پایان ترم این واحد در تاریخ 15بهمن ماه لغو و به روز دیگری موکول شده است.

همچنین تمامی امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول نیز در روز دوشنبه لغو و به روزهای پنج شنبه هفته جاری و شنبه هفته آینده موکول شد.

برف امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در روز دوشنبه را تعطیل کرد و به روز پنج شنبه موکول شد.

همچنین مدارس ابتدایی و راهنمایی شهرها و بخش های گیلان در شیفت صبح نیز تعطیل شد. برف هشت خط اصلی توزیع برق مشترکان در شهرستان گرگان را قطع کرد. 20 گروه تعمیر و نگهداری شبکه و خطوط شرکت توزیع برق استان گلستان کار تعمیر این خطوط را آغاز کرده اند. تعدادی خطوط فشار ضعیف برق این شهرستان نیز قطع شده است.

گزارش ایرنا حاکی است: بارش برف راه های روستایی و محورهای مواصلاتی سه بخش سملقان، مانه و مرکزی را مسدود کرد.

برف محورهای مواصلاتی شیرین دره پوستین دوز و محور کهنه جلگه در بخش مانه را به کلی مسدود کرد و با بسته بودن این محورها، راه ارتباطی چندین روستای مرزی این منطقه با مرکز شهرستان قطع شد.

همچنین در بخش سملقان راه روستاهای «کاستان و هاور» و در بخش مرکزی مسیر ارتباطی روستاهای «چخماقلو و گرمک» بسته است.