آرشیو شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۱۴۵۵
ورزش
۷
خبر ویژه

قلعه نویی: روز سختی است اما سه امتیاز را می خواهیم

ایسنا - امیر قلعه نویی گفت: با وجود خاطراتی که از استقلال دارم برای به دست آوردن سه امتیاز مقابل این تیم به میدان می رویم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درباره دیدار یکشنبه تیمش برابر استقلال تهران در هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: در لیگ برتر هر دیدار ویژگی های خاص خود را دارد و طبیعی است که برای دیدار مقابل استقلال نیز برنامه ریزی کرده ایم، هر چند که با مشکلاتی نیز روبرو هستیم.

قلعه نویی در ادامه با تاکید بر آن که دیدار برابر استقلال تهران تفاوتی با سایر دیدارهای لیگ برتر ندارد، افزود: این بازی تنها یک دیدار در لیگ است که سه امتیاز دارد، همین و بس.

سرمربی مس کرمان افزود: استقلال نیز تیم بزرگی است که از مربی و بازیکنان سطح بالایی برخوردار است، آنها با انگیزه بالاو برای موفقیت به کرمان می آیند اما، بازی در خانه پشتوانه ای است که ما را به کسب سه امتیاز این دیدار امیدوار می کند، در هر صورت با وجود تمامی دشواری ها تصور می کنم تماشاگران کرمانی بازی زیبایی را مشاهده کنند.

قلعه نویی درباره رویارویی با تیمی که خاطرات بسیاری از آن داشته و قهرمان لیگ برتر ساخته اش نیز گفت: روز بسیار دشواری است، مدت 18 سال بازیکن، کاپیتان و سرمربی استقلال بودم و به اندازه تمامی این سال ها از استقلال خاطره دارم، طبیعی است که پس از 18 سال تلاش کردن و فکر کردن به یک باشگاه آسان نیست که بخواهم با تیم دیگری مقابل آن به میدان بروم اما، در هر صورت من روز یکشنبه سرمربی مس کرمان هستم.

سرمربی مس کرمان همچنین تصریح کرد: بر خلاف برخی شایعات هیچ مشکلی برای تیم استقلال در کرمان وجود ندارد و از این تیم به خوبی استقبال می شود، به ویژه ناصر حجازی که یکی، دو سال در کرمان فعالیت کرده و مردم این شهر او را دوست دارند.