آرشیو یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۶، شماره ۱۶۱۲
سیاسی
۶

اسحاق جهانگیری بیان کرد گذر زمان و فرصت به ضرر اصلاح طلبان

کاندیدای شاخص ائتلاف اصلاح طلبان گفت: جریان سابقه دار و ریشه داری مانند اصلاح طلبان که مهم ترین ویژگی آنها پایبندی به آرمان های امام(ره) بوده و با حضور خود در صحنه می توانند به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند از مدت ها پیش کاندیداهایی را دعوت کردند و من نیز برای خدمت به ملت و پیشرفت کشور وارد انتخابات شده و ثبت نام کردم.

اسحاق جهانگیری ادامه داد: متاسفانه اتفاقاتی که در مرحله بررسی صلاحیت ها افتاد، موجب شد جمع زیادی از نیروهای متدین و وفادار به نظام از صحنه رقابت حذف شوند و موجبات این یاس و سرخوردگی در بخشی از نیروهای اصلاح طلب فراهم آمد که امکان رقابت نیست: البته امید من این است که با مذاکراتی که با بزرگان نظام و نهادهای تصمیم گیر در حال انجام است، موانع رفع شود. از جمله اینکه زمینه حضور جریان ریشه دار انقلاب یعنی اصلاحات در تمام حوزه ها و معرفی کاندیداها فراهم شود.

وی افزود: تا این لحظه امیدم را به برگزاری انتخاباتی رقابتی با حضور جریان اصلاح طلب از دست نداده ام. عضو حزب کارگزاران در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه «گمان می کنم در مراحل تصمیم گیری حتما زمینه یک انتخابات رقابتی فراهم خواهد شد»، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دغدغه های دوستان این است که معتقدند جناح مقابل در همه شهرها کاندیداهای خود را مشخص کرده و به برنامه ریزی برای فعالیت تبلیغاتی خود پرداخته است، در حالی که ما اصلاح طلبان حتی در شهرهای بزرگ مانند تهران هنوز کاندیداهایمان مشخص نشده و نمی دانیم چه افرادی باقی خواهند ماند و هرچه به زمان انتخابات نزدیک می شویم این فرصت ها بیشتر از دست مان می رود و زمان به سرعت در حال گذر است.