آرشیو یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۶، شماره ۳۸۷۰
صفحه اول
۱

پیام تبریک رئیس جمهور به رهبرمعظم انقلاب به مناسبت پیروزی بزرگ هسته ای: تا تحقق همه آرمان ها ایستاده ایم

رئیس جمهور در پیام تبریکی، پیروزی تاریخی ملت شریف ایران در بزرگترین رویارویی سیاسی با قدرت های سلطه گر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در موضوع مهم هسته ای را به رهبر معظم انقلاب و مردم انقلابی و شجاع ایران اسلامی تهنیت گفت.

متن پیام تبریک دکتر محمود احمدی نژاد خطاب به رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

{{بسم الله الرحمن الرحیم}}

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

{{سلام علیکم}}

پیروزی تاریخی ملت شریف ایران در بزرگترین رویارویی سیاسی با قدرت های سلطه گر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در موضوع مهم هسته ای را به حضرتعالی، ملت انقلابی و شجاع و حضرت ولی عصر(عج) تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مستحضرید که این پیروزی، مرهون همدلی و ایستادگی ملت مؤمن، فداکار و تمدن ساز ایران تحت ارشادات جنابعالی و عنایات خاصه امام زمان(عج) است.

اینجانب صمیمانه از هدایت ها و حمایت های حضرتعالی، تلاش بی وقفه دانشمندان و متخصصین، مجاهدت گسترده دست اندرکاران دیپلماسی، فداکاری مجموعه خادمین ملت در دولت جمهوری اسلامی و هوشمندی، اعتماد به نفس و مقاومت قهرمانانه ملت بزرگ ایران سپاسگزارم و اطمینان می دهم که ملت عزیز و فرزندان انقلابی شما در دولت جمهوری اسلامی همچنان مصمم و متحد و بدون توجه به هیاهوی بداندیشان در دفاع از آرمان های بلند انقلاب اسلامی و تا تحقق کامل همه آنها ایستاده اند و هر روز با نشاط تر، با انگیزه تر و مستحکم تر در همه میدان های علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، حضوری سرنوشت ساز خواهند داشت.

از خدای متعال طول عمر همراه با سلامت برای جنابعالی و عزت و پیشرفت برای ملت ستودنی ایران عزیز مسالت دارم.

{{محمود احمدی نژاد}}