آرشیو سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۸۶، شماره ۳۸۷۲
صفحه آخر
۲۴

تونس پیروزی هسته ای را به ایران تبریک گفت

وزیر صنایع و انرژی تونس در دیدار با معاون اول رئیس جمهوری پیروزی هسته ای را به ملت و مسئولان ایران تبریک گفت و افزود: گزارش البرادعی نشان داد که فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران صلح آمیز بوده است و جمهوری تونس بار دیگر از فعالیت های هسته ای تهران حمایت می کند.

در این دیدار معاون اول رئیس جمهور با اشاره به گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درخصوص برنامه صلح آمیز هسته ای ایران، تصریح کرد: این گزارش نشان داد که جمهوری اسلامی هیچ انحرافی در فعالیت های هسته ای نداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر پرویز داوودی در دیدار وزیر انرژی و صنایع تونس، با تشکر از مواضع اصولی تونس درمجامع بین المللی در حمایت از جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتباط و همکاری های کشورهای اسلامی با یکدیگر می تواند در توسعه روابط دوجانبه و نزدیکی هر چه بیشتر ملت های مسلمان مؤثر باشد.

معاون اول رئیس جمهوری، تونس را به عنوان پایگاه روابط تجاری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای شمال آفریقا خواند واظهارامیدواری کرد که مناسبات و همکاری های دو جانبه ایران و تونس در جهت منافع ملت های دو کشور بیش از پیش توسعه یابد.