آرشیو چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۶، شماره ۱۶۲۶
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

مباحثه کلامی در جلسه خبرگان: گفته می شود در جلسه روز شنبه خبرگان مباحثه کلامی بین آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان و محمود احمدی نژاد رخ داده است. مباحثه پس از آن آغاز شد که هاشمی رفسنجانی از احمدی نژاد خواست به جایگاه ناطقان بیاید و به عنوان رئیس جمهور گزارش یک ساله خود را درباره اقدامات دولت برای انسجام اسلامی و اتحاد ملی ارائه کند. اما احمدی نژاد شیوه بیان و درخواست هاشمی را نپسندید و اعلام کرد هرگونه خودم بخواهم گزارش می دهم.گفته می شود دیدارهای دو روز گذشته بین هاشمی و احمدی نژاد هم اقدامی برای رفع کدورت پیش آمده و به توصیه بزرگان بوده است.

پول نفت باز هم سر سفره ها: گفته می شود کاندیداهای انتخابات مجلس به خصوص در حوزه های انتخابیه کوچک با بافت عشیره یی و قبیله یی به مردم وعده آوردن پول نفت سر سفره ها را می دهند و می گویند ما برخلاف گفته های دیگران به وعده خود عمل خواهیم کرد و آوردن پول نفت سر سفره ها را تکذیب نخواهیم کرد.

تکذیب نقش احمدی نژاد: علی اصغر زارعی نماینده حامیان محمود احمدی نژاد در شورای سه نفره اصولگرایان نقش احمدی نژاد در تنظیم لیست انتخاباتی اصولگرایان به ویژه در تهران را تکذیب کرد. پیش از این برخی اعضای اصولگرایان معترض به عملکرد دولت که در لیست قرار نگرفته اند از نقش مستقیم احمدی نژاد در تنظیم لیست انتخاباتی اصولگرایان خبر داده بودند.