آرشیو یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۶، شماره ۱۴۷۲
بانک و بیمه
۱۲
خبر

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران خبر داد: پرداخت سریع خسارات تصادفات رانندگی در منطقه 6 تهران

گروه بازارپول- مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران از راه اندازی شبکه سریع پرداخت خسارت در منطقه 6 تهران نیز خبر داد و گفت: صدور بیمه نامه شخص ثالث تخفیف دار از شنبه گذشته در نمایندگی و شعب بیمه ایران در سراسر کشور آغاز شد.

علی شعبانی با اشاره به اینکه پرداخت خسارت در محل توسط بیمه ایران از آبان ماه امسال آغاز شد، افزود: خسارات تا سقف 500هزار تومان در محل وقوع حادثه، کارشناسی و مبلغ خسارت پرداخت می شود.

مدیر بیمه اتومبیل بیمه ایران با یادآوری اینکه بیمه ایران در سال 86 معادل 4میلیون و 200هزار بیمه نامه شخص ثالث صادر کرده است، ادامه داد: کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه ایران با اعلام تصادفات رانندگی همزمان با پلیس بر سر صحنه حاضر می شوند و اقدام به پرداخت خسارت می کنند. شعبانی افزود: اکنون تیم های خسارتی در بزرگراه های اطراف تهران مانند اتوبان قم- تهران، جاجرود- دماوند، کرج- قزوین، تهران- کرج، تهران- ساوه، اسلامشهر، هشتگرد و شهریار مستقر هستند و منطقه 6 تهران نیز راه اندازی شده است.

او از نمایندگان بیمه ایران خواست تا نسبت به صدور بیمه نامه شخص ثالث تخفیف دار اقدام کنند و ابراز امیدواری کرد: با افزایش تعداد بیمه نامه ها از کاهش کارمزد آنان جلوگیری خواهد شد.شعبانی گفت: برنامه نرم افزاری فروش بیمه نامه شخص ثالث براساس تخفیف های جدید آماده شده و نمایندگان و شعب بیمه ایران در سراسر کشور به این شبکه متصل هستند.