آرشیو یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۶، شماره ۳۸۸۰
ورزشی
۲۳

ورزش جهان

رویارویی دو کره در شانگهای

گروه ورزشی - فیفا حکم داد که بازی حساس (به لحاظ سیاسی) کره جنوبی با کره شمالی در دور مقدماتی جام جهانی فوتبال 2010 در روز هفت فروردین، 87 باید در زمین بی طرف شانگهای چین برگزار شود. با این وجود میزبان این مسابقه کره شمالی تلقی خواهد شد.

بلیت های رایگان جام جهانی برای فقرای آفریقای جنوبی

کمیته سازماندهی جام جهانی فوتبال، 2010 برای کمک رسانی به قشر پرشمار فقیر در این کشور 120 هزار قطعه بلیت این مسابقات را به رایگان به آنها هدیه خواهد کرد. بهای این بلیت ها را به واقع برخی اسپانسرهای این مسابقات به نفع فقرا خواهند پرداخت.

رئال مسخره شد

اکثر روزنامه های اسپانیا طی 72 ساعت گذشته رئال مادرید را به خاطر قبول شکست خانگی 1-2 در برابر رم ایتالیا در بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی فوتبال جام قهرمانان باشگاه های اروپا و حذف شدن به دست یاران فرانچسکوتوتی به باد تمسخر گرفته اند. اسپورت تیتر زده است: «یک افتضاح دیگر از رئال» و مارکا با این که آشکارا تمایلاتی به سود رئال دارد، نوشته است: «در 90 دقیقه هیچ چیز از رئال دیده نشد.»

رای اعتماد به شوستر

در همین حال مدیران رئال با این که تیم شان برای چهارمین سال متوالی در مرحله یک هشتم نهایی جام حاشیه نشین شده است، به حمایت از برند شوستر مربی آلمانی تحت انتقاد تیم برخاستند و با انتشار اطلاعیه ای گزارش های منفی ارائه شده درباره وی در رسانه های اروپا را رد کردند و از این طریق به وی رای اعتماد دادند.

فرگوسون رفتنی نیست!

الکس فرگوسون مربی اسکاتلندی و 67 ساله تیم فوتبال منچستر یونایتد با رد گزارش رادیو فرانسه مبنی بر این که سه سال بعد بازنشسته خواهد شد، ادامه حضور در این حرفه پس از 70 ساله شدن خود را نیز محتمل شمرد. او گفت: «تا هر زمان که سلامتی ام و شرایط فنی موجود اجازه بدهد، در این پست می مانم. می تواند همین فردا باشد و یا چهار - پنج سال بعد!»