آرشیو چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۳۸۹۳
ایران زمین
۱۵

مسابقات بین المللی بحرین/تکواندوکاران ایران با 9 طلاقهرمان شدند

گروه ورزشی تکواندوکاران ایران در مسابقات بین المللی بحرین توانستند با کسب 9 طلا، 6 نقره و 5 برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

در این رقابت ها که با حضور 130 تکواندوکار از 10 کشور در منامه جریان داشت، ایران با دو تیم به مصاف حریفان خود رفت و توانست با اقتدار عنوان قهرمانی را از آن خود کند. تیم های عربستان و لبنان نیز در این رده سنی مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در وزن اول رضا صفری با شکست برابر عربستان به مدال نقره دست یافت. در وزن دوم میثم باقری توانست اردن را شکست داده و به مدال طلابرسد. حسن نریمانی برنز گرفت. در وزن سوم امیر یارانی طلاگرفت و روح الله ابراهیمی مدال برنز را به خود اختصاص داد. در وزن چهارم آیدین شاه میرزا قهرمان شد. در وزن پنجم مهدی بالازاده طلا، فرزاد ذوالقدری نقره و محمدرضا حیدری برنز گرفتند.

در وزن ششم محمدرضا سبک پا طلاو وحید جعفریان برنز به دست آوردند.

در وزن هفتم امیرمظاهری و مهدی نادریان به مدال های طلاو نقره دست یافتند.

در وزن هشتم بهزاد ایلخانی در فینال به دلیل آسیب دیدگی انصراف داد تا مدال طلابه اسماعیل قمی برسد. در وزن نهم رضا امرایی طلاگرفت و مهدی خدابخش عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. در وزن دهم کاوه بابایی به مدال طلارسید. ابوالفضل غفوری و آرش مژده مقام های سوم را از آن خود کردند. در این مسابقات که با هوگوهای الکترونیکی برگزار شد، تیم کره حضور نداشت.