آرشیو چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۶۳۹۹
سیاست
۲

بیش از 10 هزار نیروی متخصص گروه خودروسازی سایپا در ایام نوروز به هموطنان خدمات ارائه نمودند

در ایام نوروز امسال (29 اسفند تا 15 فروردین) بیش از 10 هزار نیروی متخصص و آموزش دیده گروه خودروسازی سایپا، آماده خدمات رسانی به مشتریان گروه خودروسازی سایپا و دیگر هموطنان بودند. در این رابطه 510 نماینده مجاز، 530 خودروی امدادی، 160 ایستگاه شبانه روزی امدادی و 44 ایستگاه مشترک با امداد خودرو ایران به هموطنان خدمات ارائه نمودند.

مهندس عموزاده مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا با اشاره به فعالیت های فوق اظهار داشت: از بهمن سال 86 برنامه ریزی و تدارک در جهت ارائه خدمات فوق شروع شد و طرح بازدید خودروهای مشتریان گروه سایپا نیز قبل از سفرهای نوروزی انجام گرفت. مهندس عموزاده با اشاره به همکاری با پلیس را هوار ناجا در ایام نوروز و تعامل مناسب با نهادهای دیگر و ارائه خدمات مورددرخواست، گفت: امسال با یک هماهنگی و انسجام هموطنان احساس آرامش بیشتری در سفر داشتند. در این میان همکاری دو شرکت بزرگ خودروسازی سایپا و ایران خودرو نیز در این جهت نتایج خوبی دربر داشت.

مهندس حسن عموزاده مدیرعامل سایپا یدک از حرکت خدمات پس از فروش گروه سایپا به سوی انجام روشهای نوین و نوآوری خدماتی در کشور خبر داد و گفت: در سال 87 با الهام از پیام مقام معظم رهبری، سمت و سوی کلیه فعالیتهای خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا را بر نوآوری قرار خواهیم داد که این امر در حال حاضر برای برآوردن انتظارات مشتریان حیاتی است.

وی اضافه کرد: با توانی که شبکه بزرگ خدماتی گروه سایپا دارد و با استفاده از دستورات دینی و فرهنگ غنی ایرانی و مطابق با معیارهای جهانی، به دنبال ایجاد یک فرهنگ بالای خدماتی هستیم.

مهندس عموزاده با اشاره به ادغام شرکت گسترش خدمات پارس خودرو و سایپا یدک گفت: با تشکیل بزرگترین شبکه خدماتی در کشور در سال جاری، بیشترین سطح دسترسی مشتریان به خدمات را خواهیم داشت و این افزایش توان سبب ارزش افزایی بیشتر برند سایپا خواهد شد.