آرشیو چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۶۳۹۹
ورزشی
۲۳

گوناگون

مرزبان از کادر فنی پرسپولیس خارج شد

مربی بدنساز تیم پرسپولیس تا پایان فصل جاری از کادر فنی این تیم خارج شد. پس از درخواست مجدد افشین قطبی از مدیر عامل باشگاه مبنی بر خروج علیرضا مرزبان از کادر فنی، وی با دستور کاشانی تا پایان فصل جاری از جمع مربیان خارج شد. کاشانی وی را به بهانه عدم نیاز به کارهای بدنسازی تا پایان فصل، به عنوان مدیر فنی منصوب کرده است. مرزبان دیگر به عنوان مربی در تمرینات پرسپولیس نقشی نخواهد داشت و فقط برای جذب بازیکن برای فصل آینده به کاشانی نظر می دهد.

“سپهوند” به جمع اردونشینان پیوست

در پایان رکوردگیری از 22 ورزشکار، تنها یک نفر به حد نصاب تعیین شده برای حضور در اردوی تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین دست یافت. رکورد گیری این تیم با حضور 22 ورزشکار در مجتمع ورزشی آفتاب برگزار شد که در پایان فرزاد سپهوند با کسب رکورد تعیین شده جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد. با پیوستن سپهوند، جمع اردونشینان جهت حضور در پارالمپیک به 13 نفر رسید.

پیکار شمشیربازان ایران درایتالیا

شمشیربازان اسلحه فلوره مردان و سابر زنان کشورمان امروز در رقابت های قهرمانی جهان در کاتانیای ایتالیا به میدان می روند. مهدی صرام مسعود ومحمد فتوحی در اسلحه فلوره و آیسان قمصری در اسلحه سابربه مصاف حریفان خود می روند. همچنین پس فردا امید زمانی در اسلحه سابر وعطیه سادات شفیعی در اسلحه اپه به میدان می روند.