آرشیو چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۶۳۹۹
شهرستان ها
۲۰

رئیس اداره بازرگانی تربت جام خبرداد: توزیع مستقیم 140 تن موادغذایی نوروزی در تربت جام

رئیس اداره بازرگانی تربت جام از توزیع بیش از 140 تن انواع مواد غذایی در تعطیلات نوروزی با هدف تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس از تربت جام، حسن علوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در طرح ویژه تنظیم بازار 20 تن پرتقال، 20 تن برنج، 5/4 تن روغن ارزان قیمت 5/4 کیلویی، 16تن روغن 16کیلویی و 80 تن مرغ منجمد به مردم این شهرستان عرضه شد.

وی برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم فروش بهاره را از دیگر اقدامات اجرایی برای رفع نیازهای اساسی مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالادر قالب 30 غرفه از قبیل میوه، لوازم خانگی، پوشاک، مواد پروتئینی برگزار شد که با استقبال گسترده مردم و تعادل در قیمت ها روبرو شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای نظارت کامل در ایام تعطیلات نوروزی از کشف 114 تخلف صنفی در طرح نظارتی ویژه نوروز 87 در این شهرستان خبر داد.

علوی گفت: از این میزان 82 تخلف منجر به تشکیل پرونده شد که ارزش ریالی پرونده های متخلف به میزان 5 میلیون و 346 هزار ریال است.

وی تعداد کل بازرسی های انجام شده در تربت جام را 400 بازرسی اعلام کرد و افزود: این بازرسی ها را 21 نفر از بازرسان اداره بازرگانی شهرستان تربت جام، اتحادیه های صنفی و ناظران افتخاری انجام داده اند.

رئیس اداره بازرگانی تربت جام با اشاره به فعالیت های برخی از واحدهای صنفی در ایام تعطیل خاطرنشان کرد: 8 اتحادیه صنفی از قبیل اتحادیه های پوشاک، میوه و تره بار و خواروبار به منظور تسهیل در ارائه خدمت رسانی به شهروندان و مسافران فعال بوده اند.