آرشیو یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۳۹۰۲
سیاست
۳

چهار هزار بازرس بر مرحله دوم انتخابات در تهران نظارت می کنند

گروه سیاسی- رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان تهران گفت:

چهار هزار بازرس و سر بازرس بر مرحله دوم انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان نظارت می کنند.

سیدمهدی حاجی میرعرب در گفت وگو با ایرنا، افزود: این تعداد بازرس و سربازرس همچون مرحله اول انتخابات مشخص و کار ساماندهی و ثبت اطلاعات آنهادر سیستم رایانه ای فرمانداری تهران انجام شده است. وی خاطرنشان کرد: این افراد در سه هزار و 89 شعبه اخذ رای درشهرستان تهران و بخش های تابعه مستقر و برای برگزاری سالم و قانونمند این مرحله از انتخابات تلاش می کنند.

حاجی میرعرب گفت: شهرستان تهران متشکل از 21 منطقه و سه بخش «مرکزی، کن وآفتاب» است که دراین سه بخش و مناطق 21 گانه تهران سه هزار و 89 شعبه اخذ رای برای مرحله دوم انتخابات درنظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: سه هزار و 89 بازرس (درهر شعبه یک نفر) و 400 سربازرس (در هفت شعبه یک نفر) باکارت شناسایی معتبر و مشخص همچون مرحله قبلی انتخابات حضور خواهند داشت.

میرعرب اظهار داشت: حضور نمایندگان احزاب و گروه های سیاسی در شعب اخذ رای غیرقانونی است و متاسفانه درمرحله اول حضور این افراد در برخی از شعب مشکلاتی رابرای هیات های بازرسی بوجودآورد که امیدواریم در این مرحله دیگر شاهد حضور این قبیل افراد در شعب اخذ رای نباشیم.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان تهران افزود: در انتخابات تهران 50 صندوق ویژه نیز وجود دارد که تدابیر خاصی برای این شعب در نظر گرفته شده است.