آرشیو یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۳۹۰۲
داخلی
۶

سلام ایران

رگلاتور:

در رگلاتور گاز باید از مواد استاندارد استفاده شود که نشتی گاز نداشته باشد. برخی کارخانه ها بخاطر سود جویی از ضایعات استفاده می کنند من ریخته گر هستم و می دانم این رگلاتورها را از ضایعات تهیه می کنند.

ابراهیمیان

مترو:

توقف طولانی مترو در برخی ایستگاه ها باعث مشکلاتی برای مردم شده است. لطفا این پیام را در ستون مربوط درج کنید تا مورد توجه مسئولان مترو قرار گیرد.

قاسمی

تخلف رانندگی:

در میدان سپاه با این که برای جلوگیری از تخلف خودروها مانع ایجاد شده است، اما متاسفانه بیشتر رانندگانی که به تخلف در رانندگی عادت دارند به راحتی وارد منطقه ورود ممنوع (خیابان سرباز) با تردد در سمت مخالف شده و به مسیر خود ادامه می دهند. از مسئولان راهنمایی و رانندگی منطقه تقاضای رسیدگی داریم.

فرخ پور

خط اتوبوس:

تقاضا دارم خط اتوبوس سعادت آباد به میدان صنعت تا شهرک بوعلی هم خدماتش را ارائه بدهد.

یزدانی فر

کفش:

چند ماه پیش از کفش... کفش خریداری کردم با ضمانت 3 ماهه قبل از رسیدن 3 ماه کفش از بین رفت و وقتی به نمایندگی مراجعه کردیم گفتند از کفش بیش از اندازه استفاده کرده اید و قابل تعویض نمی باشد. آیا کفش را نباید برای استفاده تهیه کرد.

عالمی

زمان بندی سوخت گیری:

یک برنامه مشخصی برای سوختگیری ماشین های دوگانه سوز اعلام شود. مردم برنامه زمان بندی مشخصی ندارند و پس از هر نوبت مراجعه دچار سرگردانی می شوند.

یک شهروند

کابلهای برق:

مدتی است سارقان کابلهای برق فشار قوی در گلپایگان مشکلاتی را برای مردم این شهر و روستا های اطراف به وجود آورده اند. از نیروی انتظامی و اداره برق تقاضای مساعدت داریم.

یک شهروند

زمین:

می خواستم از شرکت تعاونی... کارگران کرج بپرسم چرا بعد از 3 الی 4 سال که حدود 6 میلیون تومان پول گرفته اید نه زمین می دهید نه سند می دهید و ما منتظر زمین های خود در هشتگرد کرج هستیم.

یک شهروند

اتوبان:

اتوبان قزوین رشت چه زمانی به بهره برداری می رسد روستای ما (دولت آباد بخش رودبار) با مشکلات عدیده ای روبه رو است.

یک شهروند

کتابداران:

در مورد عدم امنیت شغلی و پائین بودن حقوق و مزایای کتابداران کتابخانه های... از دست اندرکاران تقاضای رسیدگی داریم.

یک شهروند

بازنشستگی:

یک کارگر قرارداد موقت پیمانی هستم با 24 سال سابقه بیمه چون قرارداد موقت هستیم ما را با 25 سال بازنشسته نمی کنند.

اعزامی