آرشیو سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۳۹۰۴
ایران زمین
۲۰

برنامه های فرهنگی هنری در شهرستانها

\ یزد- موزه دائمی خوشنویسی تا پایان بهار در یزد راه اندازی می شود. به گفته حجت الاسلام والمسلمین احمد بهجمین، مدیر کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان یزد، پس از راه اندازی موزه خوشنویسی، آثار برتر خوشنویسان استان به این مکان انتقال می یابد.وی در دیدار با استاد محمود رهبران، خوشنویس برجسته گفت: آثار بزرگ ترین جشنواره خوشنویسی رضوی نیز در این موزه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

\ شیراز دوره های آموزش قرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی ویژه ترم بهاره برای سنین مختلف در شیراز برگزار می شود. مسئول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، دراین باره گفت: هدف از برگزاری این کلاس ها ترویج دانش قرآنی در سطح استان فارس است. سید عبدالله آیت اللهی همچنین از تمام علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزش قرآن کریم در ترم بهار خواست برای ثبت نام به دفاتر اداره کل تبلیغات اسلامی در شهرستان ها مراجعه کنند. گفتنی است، پارسال 700 کلاس آموزشی ویژه دانش آموزان قرآن در استان فارس برگزار شده است.

\ سنندج 185 نفر از معلمان و مدیران استان مورد تجلیل قرار می گیرند.به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت معلم وشهادت معلم فرزانه، شهید مطهری در مراسمی باشکوه از معلمان ومدیران نمونه منطقه ای، استانی و کشوری استان کردستان با حضور مسئولان استان، فرهنگیان و قشرهای مختلف مردم تجلیل می شود. از این تعداد 5 نفر به عنوان نمونه های کشوری، 15 نفر استانی و 165 نفر نمونه منطقه ای انتخاب شده اند.