آرشیو سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۷، شماره ۳۹۰۴
اجتماعی
۴

300مسیر برای سفر ارزان قیمت تعیین می شود

گروه اجتماعی - 300 مسیر سفرهای ارزان قیمت تا قبل از آغاز فصل تابستان تعیین می شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان این مطلب به فارس گفت: در حال حاضر حدود 100 مسیر گردشگری برای سفرهای ارزان قیمت وجود دارد که مردم می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات گردشگری از تسهیلات آن برخوردار شوند.

اسفندیار رحیم مشایی هدف از طرح سفرهای ارزان قیمت را ارائه خدمات به مردم و برگزاری تورهای گردشگری ارزان قیمت داخلی و کاهش هزینه های گردشگری دانست و افزود: با اجرای طرح سفرهای ارزان قیمت، 25 تا 40 درصد از هزینه های سفر کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مسیرهای تعیین شده قبلی برای سفرهای ارزان قیمت به صورت کتابچه در اختیار مؤسسات گردشگری قرار گرفته است که مسیرهای جدید نیز به آن اضافه می شود.

رحیم مشایی با اشاره به این که این تخفیف فقط به کسانی که از خدمات دفاتر گردشگری به صورت تور استفاده کنند، تعلق می گیرد، گفت: بیشتر آژانس های خدمات مسافرتی و دفاتر گردشگری دراجرای طرح سفرهای ارزان قیمت وارد شده اند.

وی با بیان این که سفرهای همگانی تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های سفر برای عموم مردم دارد، اضافه کرد: مردم برای اطلاع از مسیر سفرهای ارزان قیمت می توانند به آدرس اینترنتی www.stsi.ir مراجعه کنند.