آرشیو یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۱۹۰۶۴
اخبار ورزشی
۱۳

خواندنی از ورزش ایران

تاریخ نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال اعلام شد

بر اساس اعلام فدراسیون بسکتبال زمان آغاز فصل جدید از اول اردیبهشت ماه تا پایان خرداد ماه خواهد بود.

تیم ها باید تا پایان این مهلت، قراردادهای جدید را در هیئت ها به ثبت برسانند چرا که این دوره تمدید نخواهد شد. این در حالی است که هنوز زمان آغاز لیگ برتر بسکتبال مشخص نشده است.

نمایندگان ایران قهرمان کونگ فو تایلند شدند

تیم کونگ فو تراکتورسازی کردستان که به نمایندگی از ایران در رقابتهای بین المللی هنرهای رزمی در تایلند شرکت کرده بود به مقام قهرمانی دست یافت. نماینده ایران توانست در میان 10 کشور آسیایی با کسب پنج مدال طلاو یک نقره مقام اول این رقابتها را از آن خود کند.

کیا سلیمی، مرتضی شریعتی، کاوه میرکی، حمید اصغرزاده و یوسف داره پنج مدال طلای ایران را به دست آودند و بیژن میهنی تنها نقره ایران را در این رقابتها کسب کردند.

آغاز اردوی تیم جودو جانبازان و معلولان

ششمین اردوی آماده سازی تیم جودو جانبازان و معلولین از امروز آغاز می شود. سعید رحمتی، حبیب بیگلری در وزن 60 کیلوگرم، رضا گل محمدی و سعید نویدزاده در وزن 66 کیلوگرم، موسی پورعباس و نوید فرخ زاد در وزن 73 کیلوگرم، امیر نتاج و هانی عساکره در وزن 81 کیلوگرم، حمزه ندری در وزن 100 کیلوگرم و حسن مهدوی در وزن آزاد در این اردو حضور خواهند داشت.

چهارمی تیم بسکتبال بانوان در غرب آسیا

تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان با کسب عنوان چهارمی به کار خود در مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا پایان داد.

تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان در دیدار رده بندی مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا به دیدار تیم «ب» سوریه رفت و با تحمل شکست 78 بر 70 مقابل این تیم به عنوان چهارمی این رقابتها دست یافت.