آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۳۹۱۰
اجتماعی
۴

آغاز ثبت نام آزمون کاردانی آموزشکده های فنی و حرفه ای

گروه اجتماعی- ثبت نام آزمون کاردانی نظام جدید از امروز به صورت اینترنتی آغاز می شود و تا روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

معاون سازمان سنجش با بیان این مطلب به «ایسنا» گفت: هر داوطلب باید بر اساس برنامه زمانی با مراجعه به باجه های پستی توزیع کننده مدارک ثبت نامی آزمون ورودی دوره های کاردانی نظام جدید آموزشکده های فنی و حرفه ای، برای خرید کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ 43 هزار ریال که دارای نام کاربر و رمز عبور به منظور ورود به سیستم نرم افزاری ثبت نام اینترنتی است و دریافت یک جلد دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون اقدام کند.

دکتر ابراهیم خدایی افزود: داوطلبان باید پس از پرداخت وجه ثبت نام و دریافت کارت اعتباری مربوط و دفترچه راهنمای شرکت در آزمون و مطالعه دفترچه مذکور به سایت سازمان سنجش به نشانی org ‎/ sanjesh www.مراجعه و بر اساس دستورالعمل های مربوط، فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

وی گفت: داشتن گواهینامه پایان دوره تحصیلات متوسطه نظام جدید در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای و کار دانش یا احراز شرایط فارغ التحصیلی در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش تا پایان شهریورماه 87 و ارائه دیپلم فنی و حرفه ای نظام قدیم، برخی از شرایط لازم برای ثبت نام است و بر این اساس دانشجویان دوره روزانه آموزشکده های فنی و حرفه ای حق ثبت نام و شرکت در این آزمون را ندارند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: دانشجویان سابق آموزشکده های فنی و حرفه ای که به هر علت از آموزشکده اخراج شده اند، می توانند پس از تسویه حساب کامل با مؤسسه مربوط، اداره کل امور دانشجویان داخل و صندوق رفاه دانشجویان، در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه، مجددا در آزمون شرکت کنند.

خدایی درباره تاریخ توزیع کارت و برگزاری این آزمون، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دوم و سوم مرداد ماه توزیع می شود.