آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۳۹۱۰
حوادث
۲۲

حوادث کوتاه از جهان

آرایشگری وارونه

دانشجوی اوکراینی سعی دارد با آرایشگری وارونه نام خود را در کتاب جهانی «گینس» جاودانه کند.«رستم دانیل» - 22 ساله - که در دانشگاه هنر آرایشگری «گیو» اوکراین تحصیل می کند برای رسیدن به شهرت، کار جالبی انجام می دهد.او برخلاف همه آرایشگران، میان زمین و هوامعلق می شود و وارونه موی مشتریان را کوتاه می کند.این دانشجو که مهارت بالایی در کارش دارد، می گوید: همیشه می ایستادم و موی مردم را کوتاه می کردم اما تصمیم گرفتم با وارونه کردن خودم در هوا، مشتریان را سر ذوق بیاورم و نامم را در دنیا پرآوازه کنم.

بازداشت دانش آموز آمریکایی قبل از ارتکاب جنایت

دانش آموز آمریکایی قبل از منفجر کردن چند بمب در مدرسه، دستگیر شد.پدر و مادر «رایان شالنبرگر» دانش آموز 18 ساله که چندی پیش به رفتارهای پسرشان مشکوک شده بودند، فرزندشان را تحت کنترل نامحسوس قرار داده و سرانجام با خواندن دفتر خاطراتش به نقشه شومی پی بردند.آنان چهار و نیم کیلو «نیترات اورانیوم» - مواد منفجره ویرانگر - نیز در زیرزمین خانه پیدا کرده و بلافاصله با پلیس تماس گرفتند.پلیس «اف.بی.آی» نیز دقایقی بعد به مدرسه رفت و دانش آموز تبهکار را دستگیر کرد.. پسر نوجوان در دفتر خاطراتش عاملان جنایت دبیرستان «کلمباین» را که سال 1999 میلادی 13 تن را به رگبار بستند ستایش کرده بود. هنوز انگیزه دانش آموز آمریکایی از طرح نقشه اش فاش نشده است.

شک مرد هندی بلای جان همسرش شد

مردی هندی به تصور این که همسرش خیانت کرده او را کشت.مرد 25 ساله که «حطیف» نام دارد و ساکن دهلی است دیروز همسر 22 ساله اش را خفه کرد.وی به تصور این که همسرش خیانت کرده و با مرد دیگری رابطه پنهانی دارد او را نزد دو فرزند خردسالش کشت.

برخورد دو خودروی سواری 8 کشته و 6 مجروح داشت

گروه حوادث برخورد دو دستگاه خودرو پژو در شهرستان خاش هشت کشته و شش مجروح برجای گذاشت.

خودرو پژو 405 به رانندگی مردی به نام اسحاق با 12 سرنشین - 11 تن از اتباع غیرمجاز افغانستان - با یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور خاش - ایرانشهر برخورد کردند که در این حادثه هشت تن در دم کشته و بقیه نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.