آرشیو پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۱۹۰۶۸
اخبار کشور
۳

پرسه در مطبوعات

محمدرضا خاتمی: تعداد کسانی که خود را فدای ملت کنند کمتر از انگشتان دو دست است!

روزنامه اعتماد در شماره دیروز خود با محمدرضا خاتمی، دبیرکل سابق حزب افراطی مشارکت گفت وگو کرد و به نقل از خاتمی نوشت:«در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجی کسانی را داریم که این شجاعت را داشته باشند خود را فدای ملت کنند که من معتقدم کمتر از انگشتان دو دست است. ولی همین هم وجود دارد.» محمدرضا خاتمی در ادامه با تاکید بر اینکه حضور اصلاح طلبان در انتخابات فقط برای درگیری و ایجاد محدودیت برای اصولگرایان است(!) افزود: «اصلاح طلبان به این دلیل نیامده اند که در شرایط فعلی قول این را بدهند که تورم را تغییر دهند یا روابط خارجی و... را تغییر دهند هدف اصلی اصلاح طلبان از حضور در قدرت در شرایط فعلی، ساختن کشور به معنای اصلی کلمه نیست.»

دبیرکل سابق حزب افراطی مشارکت در مورد همدلی خود با جریان های سکولار و لائیک(!) اظهار داشت: «افرادی هستند که سکولار یا لائیک هستند که ما آنها را ایرانی می دانیم و سعی بر این داریم آنها را درک کنیم و آنها هم ما را درک کنند(!)»

تبلیغ ضدانقلاب در روزنامه کارگزاران!

روزنامه کارگزاران روز گذشته و در اقدامی ضدملی، بخش هایی از بیانیه یک گروهک ضدانقلاب باصطلاح دانشجویی را که خود را «لیبرال» می نامد منتشر کرد و از جانب گروهک مزبور به دستگاه قضایی هجمه آورد! گفتنی است اسناد قطعی از ارتباط گروهک «دانشجویان لیبرال» (!) با تشکیلات دختر دیک چنی مستقر در دبی (وابسته به سیا) موجود بوده و طی یکسال اخیر نیز این گروهک به طور آشکار از حمله آمریکا به ایران و نفوذ ناتو در منطقه حمایت کرده است.

حمایت اساتید بی نام و نشان!

روزنامه های دوم خردادی کارگزاران، اعتماد ملی، مردمسالاری، اعتماد و...روز گذشته در اقدامی هماهنگ متنی را در حمایت از کاندیداهای اصلاح طلب منتشر کردند و در حالی آن را به «جمعی از اساتید دانشگاه های تهران» منتسب ساختند که حتی نام یک عضو هیئت علمی دانشگاهی پای آن درج نشده است! ظاهرا قافیه روزنامه های زنجیره ای آنقدر تنگ آمده است که ناچار شده اند برای تبلیغ سوژه های مورد نظر خود به جمعی از اساتید بی نام و نشان متوسل شوند!