آرشیو پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۱۹۰۶۸
اخبار اقتصادی
۴

کوتاه اقتصادی

¤مدیرعامل صندوق تعاون کشور گفت: تاکنون 3 میلیون و 700هزار متقاضی مسکن مهر در کشور از طریق سایت اینترنتی ثبت نام کردند که از این تعداد حدود 1.5 میلیون نفر واجد شرایط خانه دار شدن تشخیص داده شدند.

¤مراسم تجلیل و قدردانی از رسانه ها و خبرنگاران فعال و معرفی غرفه های برتر در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی، فردا (جمعه) با حضور مهندس غلامحسین نوذری وزیر نفت برگزار می شود.

¤معاون امور گمرکی گمرک ایران از تعیین تعرفه 90 درصد برای واردات خودرو در سال جدید خبر داد.

¤ در مراسم افتتاح شعبه پاسداران پاسارگاد، که با حضور گروهی از مسئولان بانک و جمعی از اهالی و کسبه برگزار شد، خسرو رفیعی مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد ضمن اشاره به برنامه های بانک برای گشایش شعبه های بیشتر در سطح کشور گفت: مدیران بانک پاسارگاد سعی بر آن دارند که با گشایش شعبه های خود در سراسر کشور و افزایش گستره فعالیت خود، گروه بیشتری از هم وطنان گرامی را تحت پوشش خدمات بانکی خود قرار دهند زیرا اعتقاد دارند بهره مندی از یک بانکداری نوین و پیشرفته که در آن انواع خدمات ریالی و ارزی همراه با محصولاتی متنوع ارایه می شود، حق طبیعی هرکسی است.

¤ مدیرعامل شرکت توانیر گفت: پیک مصرفی برق در فصل تابستان امسال با حدود 6درصد افزایش نسبت به سال گذشته 37 هزار مگاوات خواهد بود.

¤ افزایش مشارکت نخبگان در دستور کار اتاق فکر جهاد کشاورزی قرار گرفت.

¤ وزیر جهاد کشاورزی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

¤ فعالان صنعتی استان مرکزی، بالغ بر یک تریلیون و 240 میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی گرفتند.

¤ مدیر طرح نیروگاه قائن اعلام کرد: با وجود گذشت مدت زمان کمی از آغاز عملیات اجرایی، پیشرفت پروژه نیروگاه گازی قائن به نزدیک 17 درصد رسید.