آرشیو پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۱۹۰۶۸
شهرستان ها
۱۱

بیمارستان فاطمیه بادرود همچنان بلاتکلیف

بیمارستان 32 تختخوابی فاطمیه بادرود بعداز گذشت 6 سال از احداث و تکمیل آن و نیز تصویب از سوی مسئولان وزارت بهداشت و درمان تاکنون مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

این بیمارستان با مساحت 2000 مترمربع زیربنا و در زمینی به مساحت 1.5 هکتار با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ریال احداث شده است. این مجموعه درمانی دارای بخشهای داخلی، اورژانس، آزمایشگاه و رادیولوژی، دیالیز، زایشگاه و دو اتاق عمل با کلیه امکانات و تجهیزات روز است.

با توجه به اینکه شهر بادرود سالانه پذیرای بیش از یک میلیون زائر امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) از نقاط مختلف کشور بوده و در حاشیه جاده ترانزیت تهران- جنوب و آزاد راه کاشان- اصفهان قراردارد، انتظار می رود مسئولان وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هرچه سریعتر نسبت به تامین نیرو و استقرار پزشکان متخصص تلاش کند تا شاهد بهره برداری آن به عنوان یکی از طرحهای استانی درسال جاری باشیم و از اتلاف تمامی امکانات آن که بلااستفاده مانده است جلوگیری کنیم.

خاطرنشان می شود در سه چهار سال اخیر مسئولان وزارت بهداشت و اعضای محترم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از این بیمارستان از نزدیک بازدید کرده و قول مساعد جهت راه اندازی آن داده اند که متاسفانه تاکنون به عمل نرسیده است.

بادرود- خبرنگار کیهان