آرشیو پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۱۹۰۶۸
شهرستان ها
۱۱

همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی فیلم در همدان سینمای کودک و نوجوان آسیب شناسی می شود

جلسات آسیب شناسی سینمای کودک و نوجوان برای اولین بار در زمان برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در همدان برپا می شود.

محمدجواد زمردیان مدیر اجرایی بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در ستاد استانی جشنواره با اعلام مطلب فوق گفت: امسال بخش های جنبی تخصصی تر شده و عمدتا برنامه ریزی حول محور کودک و نوجوان است.

وی با اشاره به تغییر زمان برگزاری جشنواره گفت: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر پیش بینی شده تا این جشنواره به مدت 5 سال در تیرماه برگزار شود.

زمردیان از حضور دو برابری مهمانان این جشنواره نسبت به سال قبل خبر داد و خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی ویژه کودک و نوجوان و نیز ایجاد فضایی برای گفت و گوی کودکان با فیلم سازان از برنامه های جانبی جشنواره بیست و دوم است.

مدیر اجرایی جشنواره بیست و دوم از اختصاص نیافتن به موقع اعتبارات جشنواره انتقاد کرد و گفت: اعتبارات جشنواره تاکنون تخصیص پیدا نکرده و برای انعقاد قراردادها لازم است این امر با سرعت بیشتری صورت گیرد.

در ادامه اصغر زواری سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: امسال زمینه برای نمایش فیلم ها در شهرستان ها فراهم شده است.

وی اظهار داشت: نظارت جدی برای جلوگیری از کپی برداری فیلم ها در سطح استان انجام خواهد شد.