آرشیو پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۱۹۰۶۸
شهرستان ها
۱۱

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران: سیاست فرهنگی دولت توزیع عادلانه امکانات درسراسر کشور است

امسال اصیل ترین نوآوری و شکوفایی دربخش فرهنگی کشور رخ خواهد داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام این خبر افزود: سال نوآوری و شکوفایی بهترین فرصت برای رفع دغدغه و نگرانیهای فرهنگی جامعه و رهبر فرزانه انقلاب است.

محمد اسماعیل امامزاده خاطر نشان کرد: نزدیک سازی هرچه بیشتر فعالیت های سال جاری با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی و الحاق پیوست فرهنگی و معنوی به هر پروژه اصیل ترین نوآوری و شکوفایی دربخش فرهنگی خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای تحقق اهداف سال نوآوری و شکوفایی افزود: از نگاه دولت نیز تمامی دستگاههای مسئول درکشور باید پیوست فرهنگی در اجرای پروژه های عمرانی را عملیاتی کنند.

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران عرصه فرهنگ را میدان اصلی مبارزه دشمنان انقلاب اسلامی نام برد و با اشاره به اهداف جنگ نرم استکبار گفت: توجه صرف به رشد و توسعه اقتصادی اهداف انقلاب را تامین نمی کند از این رو باید برای تحقق آرمان های فرهنگی مبتنی بر راه امام و شهیدان اهتمام همه جانبه ای صورت گیرد.

امام زاده سیاست فرهنگی دولت نهم را توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات فرهنگی در سراسر کشور دانست و افزود: در نگاه دولت نهم نیازهای فرهنگی مردم تمام مناطق کشور بطور یکسان باید تامین شود.