آرشیو یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۱۹۰۷۶
اخبار ورزشی
۱۳

در هفته سی و ششم مسابقات فوتبال باشگاه های ایتالیا «دربی میلانو» تکلیف قهرمانی را مشخص می کند

تیم فوتبال اینتر در صورت پیروزی در دربی میلان موسوم به «دربی میلانو» به عنوان قهرمانی رقابت های این فصل سری «آ» دست پیدا خواهد کرد.

هفته سی و ششم مسابقات فوتبال باشگاههای ایتالیا در شرایطی امشب با برگزاری 10 دیدار پیگیری می شود که تیم فوتبال اینتر صدرنشین رقابت ها می بایست در دیداری حساس با همشهری خود میلان در ورزشگاه سن سیرو به میدان برود. تیم اینتر که برای تصاحب جام قهرمانی تنها نیاز به سه امتیاز دیگر دارد اگر در این دیدار موفق به شکست حریف دیرینه خود شود می تواند در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت های سری آ قهرمانی خود را جشن بگیرد.

این در حالی است که میلان هم برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول، نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار دارد که همین امر بر جذابیت این بازی خواهد افزود. میلان سخت در تلاش است تا فصل آینده در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود در حالی که از دست دادن امتیاز این دیدار، چه بسا این تیم را به رقابت های جام یوفا بفرستد.

البته نتیجه دیدار تیم رم با سامپدوریا هم در قهرمانی اینتر نقش مهمی دارد چرا که شکست تیم رم در این دیدار باعث خواهد شد تا اینتر به طور خودکار به مقام قهرمانی برسد. رم امشب در ورزشگاه «لوئیجی فراریس» شهر جنوا مقابل سامپدوریا به میدان می رود.

جدول رده بندی:

1- اینتر 81 امتیاز

2- رم 75 امتیاز

3- یوونتوس 70 امتیاز

4- فیورنتینا 60 امتیاز

5- میلان 58 امتیاز