آرشیو دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۶۴۲۷
سیاست
۲

فرمانده نیروی هوایی ارتش: اگر ایستادگی کشور نبود دشمن لحظه ای برای حمله درنگ نمی کرد

احمد میقانی گفت: امروز دشمن با نیروهای آماده بسیار و تجهیزات و ادوات رزمی پیشرفته در اطراف ما خیمه زده است و اگر نیروی ایمان، اراده، عزت و ایستادگی ما نبود بی شک لحظه ای برای حمله به ما درنگ نمی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل روابط عمومی نهاجا، احمد میقانی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تحلیف و سردوشی کارکنان فرهنگی و دانشجویان فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی ضمن تبریک جشن فارغ التحصیلی به کارکنان فرهنگی از جذب آنان به بدنه نیروی هوایی، گفت: حضور در نیروهای مسلح مخصوصا نیروی هوایی ارتش برای هر جوان غیرتمندی افتخار بزرگی محسوب می شود. چرا که نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران کارنامه درخشانی در طول تاریخ و بعد از انقلاب دارد.

وی گفت: این نیرو الگوهایی چون شهید بابایی، ستاری، یاسینی، دوران و... را دارد که با شجاعت، ایثار و نثار خون خود از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری کرده و ریشه های نهال مقدس انقلاب را آبیاری کرده اند.

بنابراین گزارش وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حضور نیروهای بیگانه، گفت: امروز دشمن با نیروهای آماده بسیار و تجهیزات و اداوت رزمی پیشرفته در اطراف ما خیمه زده است و اگر نیروی ایمان، اراده، عزت و ایستادگی ما نبود بی شک لحظه ای برای حمله به ما درنگ نمی کرد.